Att koka ihop ett varumärke

Att släppa en kokbok är numera inte bara förunnat kockar och matinnovatörer. Var och varannan kändis har gjort en kokbok. Sibylle Wenne som suttit två år i Add Genders add visory board (advisory board) ville inte vara sämre. Hennes kokbok innehåller dock inte recept för en helkväll med vänner utan för ett färgstarkt varumärke.

Boken riktar sig till egenföretagare eller personer med intresse eller ansvar för varumärkesfrågor. Om det är du, köp eller låna den och förkovra dig, det finns omdömen om boken här.

På Add Gender arbetar vi ständigt med vårt varumärke och på tal om kokböcker så tog vi förra året hjälp av Foodism att ta steget in i framtiden och sinnesmarknadsföring. Därför har vi sedan början av 2012 en egen smak på vårt varumärke.

Tags: ,
Publicerad den 26 februari, 2013 av Jenny Claesson
Inga kommentarer
Jenny Claesson
Marknadschef
Jenny Claesson är marknadschef på Add Gender och expert på praktiskt jämställdhetsarbete. Hon är utbildad inom genus- och kulturfrågor och har på Add Gender bland annat gett ut boken "Anna kör skogsmaskin" tillsammans med skogsmaskinsföraren och huvudpersonen Anna A Utter. Innan hon blev entreprenör har hon arbetat som brevbärare, på restaurang och suttit i spärren i tunnelbanan.

Kommentera

© 2025 Jämställdhetsexperten